FAQ

Frequently Asked Questions

Hier vind je een selectie van de meest gestelde vragen aan ons

Om een uitbetaling aan te vragen hoef je slechts 1 cent hebben bespaart. Spaar je de eerste keer door naar 5 euro dan krijg je van ons een eenmalige bonus van Û 2,50. Als je voldoende geld hebt bespaart kan je een uitbetaling aanvragen bij 'Account gegevens → Uitbetaling aanvragen'. Je kan selecteren uit verschillende bedragen. Maak je keuze en krijg je geld op je rekening gestort.
Een cashback website is een website waarmee je extra korting kan krijgen op al je online aankopen.
lees hier een heel gedetailleerde uitleg van cashback
Als je geen e-mails van spaarcentje.nl krijgt kan dat een aantal oorzaken hebben. - De e-mails kunnen in de SPAM map terecht komen, de oplossing is om @spaarcentje.nl in de veilige afzenders lijst te zetten. - Je hebt je afgemeld voor onze nieuwsbrieven.
Als er een webshop niet op spaarcentje.nl staat waar je graag iets wilt aanschaffen kan je het beste contact met ons opnemen. Vul het 'contactformulier' in met de vraag welke webshop er niet opstaat. Wij zullen zo snel mogelijk op zoek gaan naar deze website. Als de website op spaarcentje.nl staat laten we dit onmiddellijk weten.
Het niet kunnen inloggen kan een aantal oorzaken hebben. - Je hebt hoofdletters gebruikt bij je inlognaam. - Je bent je wachtwoord vergeten. Je kan je wachtwoord opvragen door je e-mailadres in te vullen bij 'Wachtwoord vergeten? Vul hieronder je e-mail adres in.' - Je kan geen cookies accepteren. Schakel cookies in om in te kunnen loggen.
Als de status van een vergoeding op "OPEN" staat betekent dit dat je vergoeding nog gekeurd moet worden. De tijd van het keuren van een vergoeding loopt sterk uiteen, dit kan van 1 dag tot 2 maanden duren. Iedere webshop/adverteerder heeft zo zijn eigen ritme om een betaling goed te keuren. Er zijn een zeer klein aantal gevallen waarbij het nog langer kan duren.
Als de status van een vergoeding op "goed" staat dan betekent dit dat je deze kan laten uitbetalen. Natuurlijk hoef je niet voor iedere goedgekeurde transactie een uitbetaling aan te vragen. Je kan deze opsparen tot je een leuk bedrag bij elkaar hebt. Let er vooral met je eerste uitbetaling aanvraag goed op of je al genoeg bij elkaar hebt gespaard voor om recht te hebben op je inschrijfbonus.
Kijk als eerste even goed of het bedrag dat je gespaard heeft wel al is goed gekeurd. De bonus komt pas vrij als deze niet meer open staan.
Heb je voldoende openstaand saldo, dan kan het nog een paar uur duren voordat het systeem je bonus goed keurt.
Staat je bonus dan nog altijd open, neem dan contact met ons op, we zullen deze dan handmatig goed zetten.
Er zijn vele redenen te bedenken waarvoor een cashback vergoeding is afgekeurd. Als je bijvoorbeeld al je aankopen hebt terug gestuurd, of wanneer je gebruik hebt gemaakt van een kortingscode uit een nieuwsbrief van een andere partij dan spaarcentje.nl . De webshops keuren deze transacties zelf af. Helaas worden er met keuren ook weleens foutjes gemaakt. Ben je ervan overtuigd dat jouw transactie onterecht is afgekeurd volg dan deze instructies op.
SpaarCentjes en de afkorting die we er voor gebruiken "SC" hebben dezelfde waarde als eurocenten. Deze vorm van vergoeden is speciaal in het leven geroepen voor adverteerders die liever niet hebben dat je een korting in euro's communiceert. In je statistieken en tijdens het uitbetalen worden deze SpaarCentjes automatisch omgezet in eurocenten.